DAF представив вантажівку CF Electric зі збільшеним запасом ходу.

Завдяки новій електричній трансмісії і технології МВД e-power запас ходу нової версії електровантажівки DAF CF Electric збільшився в два рази. Крім того, голландський автовиробник почав використовувати акумулятори нового покоління, що сприяло зниженню маси вантажного автомобіля.
Після початку польових випробувань в 2018 році у голландських і німецьких клієнтів, компанія DAF Trucks проводить чергову модифікацію моделі CF Electric. Друге покоління електровантажівки з новим програмним забезпеченням та поліпшеною панеллю приладів надійшло в продаж в минулому році.
Друга модернізація DAF CF Electric торкнулася елементів живлення. На третій версії автовиробник встановив більш потужну літій-іонну батарею ємністю 350 кВтч, завдяки чому запас ходу перевищив 200 км. При цьому габаритні розміри нової АКБ залишилися такими ж, як і на попередній версії електровантажівки. Крім того, застосування акумуляторів нового покоління дозволило знизити масу вантажного автомобіля на 700 кг, тим самим збільшивши корисне навантаження.
АКБ оснащена системою кондиціонування, що дозволяє підтримувати температуру пристрою в межах від 25ºС до 40ºС, незалежно від зовнішніх умов. Таким чином забезпечується довговічність і стабільний рівень продуктивності акумуляторів. Збільшена ємність акумуляторної батареї і час повної зарядки, яка займає близько 75 хвилин за допомогою зарядної станції потужністю 250 кВт, дозволяють новій версії DAF CF Electric за робочу зміну проїжджати до 500 км.
Продажі DAF CF Electric третього покоління почнуться у вересні, поставки споживачам заплановані на початок 2021 року.
Як і раніше DAF Trucks буде пропонувати модель CF Electric в двох варіантах: сідельний тягач 4 × 2 (повна маса – 37 тонн) і вантажівка 6 × 2 з керованою підтримуваною віссю (повна маса – 28 тонн).
«Завдяки збільшеному запасу ходу новий CF Electric зміцнює наші позиції в авангарді автомобільного електричного транспорту. Ця вантажівка була розроблена у відповідь на зростаючу потребу в поліпшенні якості повітря в наших містах і зниженні викидів CO2. Денний пробіг 500 км на одній електриці – це те, з чим дійсно можуть працювати оператори транспортних засобів »
Рон Борсбум, виконавчий директор DAF з розробки продуктів